6 та 7 березня у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся українсько-німецький форум «Освіта, наука, інновації в університетах: актуальні виклики». Організаторами форуму є Міністерство освіти і науки України та Федеральне міністерство освіти і наукових досліджень Німеччини.

Метою Форуму є налагодження тісного співробітництва між МОН України та Федеральним міністерством освіти і наукових досліджень Німеччини (BMBF), між Спілкою ректорів України та HRK (German Rector's Conference), між вищими навчальними закладами України та університетами Німеччини у сфері освітянських програм, наукових досліджень та інновацій в університетах, налагодження академічної мобільності студентів, викладачів, науковців.

На пленарному засіданні Форуму виступили: міністр освіти і науки України С. М. Квіт, заступник міністра освіти і науки М. В. Стріха, ректор КНУ академік Л. В. Губерський, директор відділу зі співраці з країнами Східної Європи Федерального міністерства освіти і наукових досліджень Німеччини М. Шліхт. Після пленарного засідання робота продовжилася в секціях. Учасники Форуму обговорили питання забезпечення якості освіти, інтернаціоналізації вищої освіти та успішні моделі комерціалізації наукових досліджень у вишах.

З доповіддю «Формування інноваційної інфраструктури в класичному університеті дослідницького типу» на секційному засіданні виступив Чернюк Віталій Іванович Генеральний директор Корпорації «Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка». Він розповів про діяльність Наукового парку університету. На сьогоднішній інноваційна структура Університету включає:
- Науковий парк;
- Управління міжнародного співробітництва та інноваційної діяльності;
- Центр трансферу технологій;
- Студентський бізнес-інкубатор «Шевченків університет»;
- 10 науково-навчальних центрів;
- 16 високотехнологічних центрів;
- 66 науково-дослідницьких лабораторій;
- українсько-французька лабораторія молекулярної хімії;
- українсько-німецький науково-навчальний центр нанобіотехнологій;
- міжнародна віртуальна лабораторія з розвитку детекторних систем для експериментів в фізиці високих енергій на прискорювачах заряджених частинок;
- національний контактний пункт програми «Горизонт 2020».
Створена інноваційна інфраструктура Наукового парку зможе забезпечити повний інноваційний цикл – від генерації ідеї до комерційно успішного високотехнологічного продукту, закладе основи для розвитку інновацій в Україні та сформує новітню якісну інфраструктуру для розвитку високотехнологічного та інтелектуального бізнесу

Основні завдання інвестиційного проекту:
1. Створення сприятливих стартових умов для вчених, аспірантів, студентів та випускників Університету, що планують відкрити свої start-up чи spin-off компанії та зайнятись підприємницькою діяльністю в сфері високих технологій.
2. Створення сприятливого середовища для вже існуючих малих та середніх інноваційних компаній, а також start-up компаній, що зацікавлені у взаємовигідному співробітництві з Науковим парком з метою використання його кадрового та наукового потенціалу.

Інфраструктура Наукового парку забезпечить умови для створення і ефективної трансформації наукових досягнень, винаходів, інновацій у технології та перетворення цих технологій у комерційний продукт. Якщо така інфраструктура орієнтована на високі технології, то вона стає одним з ключових інструментів економічного і соціального розвитку країни.

Науковий парк, як інноваційний об’єкт, який забезпечує високу концентрацію інноваційного потенціалу, має сприяти структурним змінам регіональної та національної економік, збільшуючи частку інноваційної продукції з підвищеною доданою вартістю. Це дозволить створити робочі місця з більш високою оплатою праці і більш високою мотивацією працівників, спрямованих на створення та використання у бізнесі нових знань і технологій, що в кінцевому рахунку призводить до підвищення рівня життя населення.
На даний момент в Науковому парку створені та функціонують чотири центри, а саме:
1) Центр маркетингу науково-дослідних розробок:
- повний комплекс маркетингового консалтингу,
- визначення потенційних споживачів і формування клієнтської бази,
- визначення потенційних партнерів для науково-технічної кооперації,
- розробка стратегії просування;
2) Центр підтримки інноваційного підприємництва:
- розробка бізнес-планів за всіма стандартами,
- розробка техніко-економічних обґрунтувань,
- повний комплекс інвестиційного консалтингу,
- пошук джерел фінансування на всіх етапах реалізації проекту;
3) Центр міжкультурної фахової комунікації та гармонізації термінології:
- укладання та актуалізація одно-, дво- або багатомовних глосаріїв термінів та термінологічних баз даних,
- лінгвістичний консалтинг та фаховий коучінг перекладу,
- науково-технічний та юридичний переклад;
4) Центр фахового аудиту освітньої та науково-дослідницької діяльності:
- надання послуг щодо технічної та фахової експертизи щодо запобігання та виявлення академічного плагіату в наукових роботах наукових, науково-педагогічних, педагогічних, інших працівників і здобувачів вищої освіти.


Створення інноваційної інфраструктури для Наукового парку забезпечить підвищення авторитету Університету в Україні, підтвердить його міжнародне визнання та репутацію у світовому науковому та академічному співтоваристві як сучасного класичного дослідницького навчального закладу.

06135302

06135410

KNU 5288

 

General Director Vitalii Cherniuk participated in the "Seminar on Research and Innovation Policy" was held in Vienna between 9 and 13 February 2015. The seminar addressed senior experts dealing with science, research and technology policy and informed and discussed pertinent topics of research and innovation policy, such as STI policy paradigms, STI policy mixes, innovation support instruments and programs, measurement of R&D and innovation. Trainers were high-level experts.

The seminar was organized by the Centre for Social Innovation (https://www.zsi.at/en/) under the framework of the INCO-NET EaP-project and the INCO-NET Central Asia Projects (http://www.inco-ca.net/), both funded by the European Commission.

The IncoNet CA aims to support the advancement of the bi-regional STI (Science, Technology, and Innovation) policy dialogue between the EU Member States / Associated Counties and Central Asia, with an explicit focus on the Societal Challenges that have been identified to be of mutual interest for the two regions, namely: Climate Change, Energy and Health. In particular the project will identify actions and stakeholders and will implement innovative pilot activities to strengthen the coordination and impact of the individual actions.

In terms of policy dialogue, the project will provide analytical evidence and monitoring to feed the dialogue and to support joint agenda setting. A policy mix review will be implemented along with capacity building activities with emphasis on the promotion of Innovation. More specifically, links with the EU technology platforms will be established allowing mutual learning and exchange of best practices for enhanced public-private partnerships between the two regions. In addition, support to FP contacts will be provided to strengthen their role and to adapt their functioning to the challenges of Horizon 2020.

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/01_BMWFW.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/02_EFP_Publikation_V4_WEBER.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/03_HORVAT_International_Cooperation_in_STI_February2015.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/04_IncoNet_CA_9_2_2015_POLT_Presentation.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/05IncoNet_CA_12_2_2015_POLT_Presentation.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/06_INCO-NET_CA_Vienna_12022015_UM_Part_1_without_literature_review.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/07_INCO-NET_CA_Vienna_12022015_UM_Part_3_REV.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/08_IncoNet-CA_-_Policy_Instruments_for_Technology_Transfer_and_IPR_Frameworks_110215.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/09_link_list_bmwfw.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/10_Must_part_2.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/11Outline_ZSI_Training_Foresight_February_2015.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/12_Schuch_Foundations_of_STI_policy.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/13_Sellenthin_STI_Policy_Mix.pdf{/aridoc}

 

 

 

Хто може навчатися?

Діючі помічники народних депутатів, активісти громадських організацій та студенти вищих навчальних закладів та всі бажаючі.

Де буде відбуватися навчання?

Київський національний університет імені Тараса Шевченка (м. Київ, вул. Володимирська 60)

Які питання будуть розглядатися на навчанні?

Документальне забезпечення діяльності народного депутата України, робота з депутатськими запитами та зверненнями, законопроектна робота, співпраця із ЗМІ та робота в соціальних мережах, організація роботи громадської приймальні народного депутата, створення міжфраційних депутатських об’єднань тощо.

Що отримає учасник навчального семінару?

Практичні поради щодо організації професійної роботи на посаді помічника-консультанта народного депутата України, методичні матеріали та зразки документів для використання у роботі.

Час проведення?

Навчання груп буде відбуватися за результатами попередньої реєстрації (не більше 10 чоловік у групі)

Скільки?

Вартість навчального семінару становить 500 гривень

На сьогоднішній день у Верховній Раді працює 420 народних депутатів, і кожен з них має право мати 31 помічника (з них 4 помічника на державній службі)

Всього потрібно депутатам 13020 помічників.

Зареєструйтеся на навчання!

Контакти:

+38 050 011 8902, +38 098 720 7531, +38 093 118 2179

Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.

17 грудня 2014 року відбулося засідання Вченої ради Київського національного університету імені Тараса Шевченка, на якому генеральний директор Корпорації "Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка" Чернюк Віталій Іванович відзвітувався про фінансово-господаську діяльність Наукового парку у 2014 році та представив Програму інноваційного розвитку Наукового парку на період до 2020 року.

Варто зазначити, що сума договорів Наукового парку в порівнянні з попереднім періодом виросла в три рази. У найближчій перспективі планується створення на базі Наукового парку студентського бізнес-інкубатору. 

Це надасть можливість найбільш активній молоді долучатися до розвитку науки в Університеті.

vchena rada -01

rertor

Відбулися позачергові Збори Засновників Корпорації «Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка»

3 грудня 2014 року відбулися позачергові Загальні збори Засновників Корпорації «Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка» (далі – Науковий парк). Генеральний директор Наукового парку Віталій Іванович Чернюк доповів про поточний стан справ та виконання протокольних рішень попередніх Загальних зборів Засновників Наукового парку від 15 квітня 2014 року. В ході проведення засідання також були розглянуті та затверджені зміни до Статуту і Засновницького договору Наукового парку.