У п'ятницю 23 квітня у Бізнес-школі КНУ корпорації "Науковий парк" відбулось дуже атмосферне та по-домашньому тепле заняття з розповіддями про життєві кейси, порадами та цікавими діалогами!
Протягом 2 годин воркшопу "Основи digital-маркетингу для стартапів" від Володимира Зубченка (директор Бізнес-школи КНУ, PhD, сертифікований актуарій) ми розібрались в основних задачах соціальних мереж для проєктів та значимості бренду компанії, а завдяки змістовній презентації тім-коуча та СМО Бізнес-школи КНУ Аліни Ткаченко познайомились з корисним інструментарієм для створення контенту та зрозуміли специфіку ведення бізнес-акаунтів.
Дякуємо Володимиру та Аліні за потужний базис!
Слідкуйте за анонсами щодо дати наступного заняття Бізнес-школи КНУ.
Бережіть себе!