HHlDllY2AaM18 лютого в Науковій бібліотеці імені М.Максимовича відбулася справді історична подія - перша «Битва Університетів», унікальний захід бізнес формату, метою якого став пошук перспективних студентських стартапів і бізнес-ідей.

«Битва Університетів» була організована інвестиційною платформою Startup.Network, бізнес-інкубаторами Наукового парку «Київський національний університет імені Тараса Шевченка» та Наукового парку «Київська політехніка». Медіа-партнером події виступив "Перший діловий телеканал". В ході заходу, який пройшов у форматі стартап-батла, за цінні подарунки від партнерів, увагу з боку інвесторів і перші інвестиції змагалися два провідних ВНЗ нашої країни: Київський національний університет імені Тараса Шевченка та Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». Студенти і випускники цих вишів представили експертній раді і гостями заходу 10 цікавих і амбітних стартапів.

Від кожного навчального закладу були представлені по 5 проектів, авторами яких є студенти цих вишів. «Битва університетів» пройшла в форматі 3-х хвилинних пітчей (коротких виступів), після яких протягом ще 5-ти хвилин експерти ставили запитання і давали цінні поради молодим підприємцям.

Честь Київського національного університету імені Тараса Шевченка представляли такі проекти:

  • «VRnet»– компанія, яка допомагає клієнтам переглядати дизайн будинку за допомогою віртуальної реальності. Проект дозволяє побувати в ще недобудованому об’єкті, перебуваючи за тисячі кілометрів від нього. Потенційними споживачами є дизайнери, архітектори, забудовники.
  • «ChallengeCore» - альтернативна соціальна мережа, в якій кожен може поділитися своїми досягненнями і позмагатися з передплатниками.
  • «Forest Dungeon» - екшн-табір активного відпочинку для молоді з проживанням в містечку на деревах. Суть стартапу – організація походів, квестів і фестивалів, основна аудиторія яких – студентство.
  • БУКі – репетиторська компанія, перший офіційний стартап КНУ.
  • «UA – Robotics» - проект зі створення роботів та проведення курсів з робототехніки.

Абсолютно всі університетські колективи успішно виступили і змогли зацікавити інвесторів. Вже йдуть переговори по залученню інвестицій. Слід зауважити, що колективи нашого університету у ході батлу отримали цінні

подарунки від партнерів заходу. Зокрема команда "VRnet" здобула приз від компанії "Prima Veritas" - сертифікат на 3 тисячі гривень, а перший стартап-проект КНУ "БУКі" отримав сертифікат на суму 2 тисячі гривень на фото і відео-зйомку від компанії "Frame Rental". Також Бізнес Школа «Крок», нагородила всіх членів команди "UA-Robotics", як авторів найкращої ідеї, сертифікатом на безкоштовне навчання за програмою StartUp Basic. Не зважаючи на те, що стартап-батл носив назву «Битва Університетів», атмосфера на заході була мирна і позитивна. А головне, що вдалося в цей вечір - це об'єднати зусилля двох провідних навчальних закладів країни на шляху до розвитку інвестиційного підприємництва в університетському середовищі і поділитися один з одним безцінним досвідом. Цікаво, що колеги із бізнес-школи КПІ «Sikorsky Challenge» здійснили символічний подарунок - подарували сертифікати на навчання у їхній стартап школі всім командам, що представляли КНУ імені Тараса Шевченка.

Також під час заходу було проведене скайп-включення з Ігорем Шойфотом, інвестором з Кремнієвої долини, який разом з організаторами «Битви Университетів» анонсував відкриття навесні поточного року на базі Наукової бібліотеки імені Михайла Максимовича центру підтримки та розвитку інноваційного підприємництва «California in Ukraine».

BQ5JsVecP90

image1

PPIkaXB153g

uHzeSlBSRBw

wcI8XazFFg4

17 грудня 2015 року в коворкінгу SBI відбулася церемонія першого випуску із бізнес-школи студентів, які пройшли навчання за інкубаційною програмою StartUpStart.
Навчання в бізнес школі SBI проходило із застосуванням технології «Business Model Canvas» за інкубаційною програмою «StartUpStart», мета якої - пройти повний цикл роботи над проектом свого стартапу: від бізнес-ідеї до початку реалізації бізнес-плану.

У результаті проходження навчальної програми Start UpStart учасники бізнес-школи SBI отримали необхідні знання та навички з:

• розробки моделі монетизації своєї бізнес-ідеї та перевірки цієї моделі на життєздатність;
• оцінки ефективності побудови свого бізнесу за допомогою розробленої фінансової моделі;
• планування розвитку свого бізнесу;
• проведення короткої та ефективної презентації бізнес-ідеї та бізнес-плану будь-яким зацікавленим особам.

Координатором, консультантом і головним наставником роботи бізнес-школи став Вадим Горенко, стартап- консультант і бізнес-тренер, що спеціалізується на розвитку підприємницьких та менеджерських навичок у засновників стартапів і підприємців малого бізнесу.

Захід відбувся в атмосфері неформального спілкування, в ході якого організатори бізнес-школи, зокрема Тарас Деркач (координатор бізнес-школи) і Віталій Чернюк (генеральний директор Наукового парку) обговорили підсумки роботи і дали настанови на майбутнє молодим стартаперам.

Зазначимо, що три найкращі команди за підсумками навчання здобули можливість взяти безкоштовну участь у конкурсі «Битва стартапів» і спробувати свої сили у презентації своїх ідей потенційним інвесторам.

Найкращими стартап-проектами бізнес-школи стали:

«VRnet»– компанія, яка допомагає клієнтам переглядати дизайн будинку за допомогою віртуальної реальності. Проект дозволить побувати в ще недобудованому об’єкті, перебуваючи за тисячі кілометрів від нього.

«ChallengeCore» - альтернативна соціальна мережа, в якій кожен може поділитися своїми досягненнями і позмагатися з передплатниками.

«Forest Dungeon» - екшн-табір активного відпочинку для молоді з проживанням в містечку на деревах.
На церемонії випуску із бізнес-школи були присутні як зареєстровані учасники, так і вільні слухачі, які відвідували впродовж навчання цікаві лекції і майстер-класи.

Зазначимо, що наступний набір в бізнес-школу відбудеться у лютому, а вже в березні школа розпочне свою роботу.

За детальною інформацією звертатися:
Микита Черепанов, PR-спеціаліст StartUp Business Incubator KNU
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

sbiiivyp 2015 1240

Науковий парк «Київський університет імені Тараса Шевченка» оголошує конкурс на розробку концепції та проведення Фестивалю інноваційних проектів.

I. Конкурсні роботи повинні містити:
1. Назву фестивалю, що повинна асоціюватися з КНУ та може бути іменною – за іменем відомого винахідника, випускника КНУ (більше про випускників можна дізнатися в енциклопедії університету: http://eu.univ.kiev.ua)
2. Концепцію фестивалю.
3. Форми участі, карту партнерів та інформаційних спонсорів.
4. Стратегію розвитку фестивалю на 3-5 років (зокрема стратегічний план брендингу фестивалю).

Враховуйте, що найближчим конкурентом фестивалю КНУ є Конкурс стартапів "Sikorsky Challenge 2015" (http://startup.kpi.ua/sc2015/ua). Конкурентний проект коворкінгу можна побачити тут: http://vk.com/belka_space_kpi

II. Умови участі в конкурсі:
У конкурсі можуть брати участь студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка всіх факультетів та освітньо-кваліфікаційних рівнів. Допускаються групові роботи.

Конкурсні заявки приймаються до 30 січня 2016 року за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

III. Конкурс проводиться в два етапи:

1. На першому етапі конкурсанти подають проекти у вигляді опису, презентації чи схеми (до 30 січня 2016). Вимоги до опису: безумовне дотримання змістових елементів (див. пункт 1); обґрунтування назви Фестивалю, концепції; розробка сценарію фестивалю (форми і етапи участі, потенційні спонсори, інформаційні спонсори тощо); обґрунтування стратегічно важливих напрямів розвитку фестивалю. Обсяг текстової частини - від 5 до 7 сторінок (А4, Times New Roman, 14 кегль, одинарний інтервал), але не більше 20 тисяч символів з пробілами. Проект супроводжується довідкою про автора/авторів: ПІБ, місце навчання (інститут/факультет, спеціальність, курс, група), контактні дані: мобільний телефон, електронна пошта, соціальні мережі.

2. На другому етапі учасники, що пройшли перший етап, готують презентацію у Power Point (не більше 15 слайдів із озвученням та відео рекламно-презентаційного характеру про Фестиваль). Роботи подаються до 28 лютого 2016 року. За підсумками другого етапу визначається переможець.

Переможець конкурсу отримує можливість реалізувати проект за підтримки Наукового парку.

Для учасників з Інституту журналістики (спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю») проект може зараховуватися як бакалаврський мінімум чи подаватися на захист як випускна кваліфікаційна робота – за погодженням з кафедрою (якщо проект буде реалізований або знаходитиметься в стані реалізації та матиме підтвердження про впровадження від Замовника).

IV. Склад журі конкурсу

Голова журі:
Мартинюк Віктор Семенович – проректор з наукової роботи КНУ

Члени журі:

1. Чернюк Віталій Іванович – генеральний директор наукового парку «Київський університет імені Тараса Шевченка».
2. Толстанова Ганна Миколаївна – начальник Науково-дослідної частини.
3. Петруняк Василь Дмитрович – в.о. голови Ради молодих вчених.
4. Корнєєв Віталій Михайлович – заступник директора з наукової роботи Інституту журналістики.
5. Ковтун Тетяна Валентинівна – доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
6. Шмига Юлія Іванівна – доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

Науковий парк КНУ чекає на ваші ідеї!

Центр комунікацій

15 листопада 2015 року розпочинається Другий Всеукраїнський конкурс інноваційних start-up проектів «IT-EUREKA Ukraine»

Конкурс проводиться національним офісом Еразмус+ за підтримки Міністерства освіти і науки України в рамках Темпус-проекту Європейського Союзу «Національна освітня інфраструктура удосконалення інноваційної та підприємницької діяльності ІТ-студентів» (NEFESIE).

Для участі у Конкурсі запрошуються студенти вищих навчальних закладів України, які завершують своє навчання не раніше травня 2016 року і мають інноваційні розробки, які готові, або частково готові до впровадження на Конкурсі.

«IT-EUREKA Ukraine» проводиться за двома номінаціями:
- краща інноваційна ідея,
- краще інноваційне рішення.

Другий Всеукраїнський конкурс інноваційних start-up проектів «IT-EUREKA Ukraine» триватиме з 15 листопада 2015 року по 13 травня 2016 року:
• 15 листопада 2015 - початок конкурсу.
• 15 лютого 2016 - крайній термін подачі заявок.
• 1 квітня 2016 – відбір фіналістів.
• 13 травня 2016 - визначення переможців.

Зазначимо, що сновною метою проекту NEFESIE є стимулювання синергії між навчальними програмами підготовки ІТ-фахівців, науково-дослідницькими роботами та бізнес-інноваціями.

Завантажити Лист МОН

3 листопада у конференц-залі Інформаційно-обчислювального центру за підтримки Наукового парку КНУ відкрилася перша в історії нашого університету стартап-бізнес школа (SBI). На вступну лекцію зібралося близько ста осіб. Директор Наукового парку КНУ Віталій Чернюк презентував стартап-бізнес школу як платформу для обміну ідеями та досвідом, де можна отримати допомогу у розробці проектів та пошуку інвесторів. Присутні дізналися про можливості навчання, послухали пітчі (стислі яскраві презентації) перших університетських стартапів та обговорили їх, познайомилися та поспілкувалися між собою. Про майбутні заняття школи SBI розповів її головний тренер та ведучий Вадим Горенко. Зареєструвати свій проект для участі можна до 12 листопада: http://goo.gl/forms/u8LoEfkMbm (для вільних слухачів реєстрація не обов'язкова)!

Ознайомтеся з програмою школи тут: http://vk.com/doc12696226_437002217?hash=7caf65940178b53bdf&dl=613fb3ca4a43d40057

Хедлайнером першого заняття бізнес-школи став успішний стартапер та інвестор Ігор Шойфот, який зараз проживає в Сан-Франциско. Пропонуємо Вам частину його цікавої лекції (стиль лектора максимально збережено).

Повний варіант лекції: https://drive.google.com/open?id=0B4GxIml_6G0dT1FoaFpKdXYwMTA

Игорь Шойфот: лекция человека, который сидит не в ресторане, а на кухне стартап-бизнеса

Кто я и почему стоит меня слушать?
20 последних лет я прожил в Америке, где создал три больших успешных стартапа. При этом я сделал несколько стартапов, которые провалились. Как известно, за одного битого двух небитых дают, и в этом смысле перед вами сейчас выступает человек неоднократно битый, не раз проигравший. Однако в те три раза, когда мне все удалось, эти стартапы выросли в миллионы пользователей и миллионые прибыли.

Я преподаю в Нью-Йоркском университете, в университете Сан-Франциско, также читал лекции в Стенфорде. 5 лет назад я присоединился к венчурной компании TMT Investments, и с тех пор мы проинвестировали в 40 стартапов, большая часть которых была разработана в Кремниевой долине, в Нью-Йорке, Израиле, Эстонии. Также мы сделали 3 инвестиции в Украине. Уже 4 года я являюсь председателем совета директоров в интернет-инкубаторе Happyfarm.com.ua

Как сделать стартап успешным?

Во-первых, ответьте самим себе на вопрос, какую проблему стартап решает. И ответ этот должен быть не на две страницы, а на одно, максимум два предложения. По-настоящему успешны те стартапы, которые решают глобальные проблемы, и за такие решения люди либо готовы платить деньги, либо тратить уйму времени.

Во-вторых, вы должны подумать о такой безумно важной вещи, как бизнес-модель, иными словами — о монетизации своего стартапа (за тем, конечно, исключением, что ваш стартап — это нон-профит организация).

В-третьих, что собой представляет ваша команда? В ней есть две главные роли: технический директор, такой себе «продуктовый гений», точно знающий как все работает, по каким технологиям и что могут предложить конкуренты. Второй человек еще важнее: это CEO, руководитель. Руководитель стартапа должен постоянно думать, где и кому он может продать свой продукт, и постоянно о нем рассказывать.

В четвертых, рост. Смысл стартапа (как и раковой клетки), заключается в бесконечном росте. Когда размер стартапа переваливает за десятки, а тем более достигает сотни миллионов пользователей, вы становитесь настолько мощной платформой, что не считаться с вами становиться невозможно. Любой опытный венчурный специалист на вопрос «Куда Вы инвестируете?» даст вполне однозначный ответ: в компании, которые поняли, как расти, которые могут четко рассказать, как они до этого росли, и сколько точно денег им нужно на каждый из каналов роста.

Где можно пообщаться с инвесторами, кто может оценить стартап?
Загуглите такой фонд — Bessemer venture partners (https://www.bvp.com). У ребят хватило чувства юмора, чтобы разместить не только портфолио, но и анти-портфолио — список компаний, которым они сказали «нет». Список поразительный — в нем Google, Ebay, Apple, HP, Pay Pal, потрясающие многомиллиардные компании. Я не думаю, что есть люди, со стопроцентной уверенностью могущие сказать, хорошая у вас идея или плохая. Когда я в первый раз увидел My Space, я сказал — полнейший бред, что за розовые котики, овечки с сердечками... Ребята продались почти за 600 млн. долларов, что по тем временам было огромнейшей суммой. Одним словом, выслушайте авторитетное мнение и поступайте по-своему! А чтобы познакомиться и пообщаться с инвесторами, зарегистрируйтесь на сайте Angel List (https://angel.co) — только не стоит там спамить всем подряд. То же касается и сети LinkedIn. Необходимо выстроить свое присутствие там: писать интересные статьи, постить видео, включаться в дискуссии, делать networking (сетевую работу), налаживать контакты, словом — инвестировать свое время. Таким образом довольно скоро вы сможете собрать сеть важных для своего проекта людей.

Радимо прочитати повний варіант лекції тут: https://drive.google.com/open?id=0B4GxIml_6G0dT1FoaFpKdXYwMTA

Дізнайтеся більше про Startup Business Incubator, поспілкуйтеся з однодумцями та отримайте допомогу експертів, приєднавшись до спільнот у соцмережах: (https://vk.com/sbi_knu, https://www.facebook.com/sbi.knu)

Центр комунікацій

http://www.univ.kiev.ua/news/7062

DSC 5932DSC 5940DSC 5980DSC 5990