Починаючи з 24 лютого, кожен день ми розпочинаємо з благословіння наших захисників. Просимо для них підтримки і самі робимо все, що можемо, для того, щоб полегшити їхнє життя там, де дуже нелегко, дуже гаряче. 

Проте для нас важливо, щоб наша допомога надходила саме тим, хто її потребує, щоб ми знали, що наша допомога перетвориться на щось, що працюватиме на наближення нашої перемоги. 

Якщо маєте бажання долучитися до збирання коштів на потреби наших військових, які дуже цього потребують, то ось вам номер картки 4239220021255053.

Всі 100% коштів підуть на потреби військових. Дякуємо вам і від їхнього імені також.

Лекція «Особиста стійкість» від неймовірного Любомира Хабурського (Канада, експерт з консалтингу з 20-річним досвідом юридичного супроводу масштабних IT проектів та управління) в Бізнес-школі КНУ «Наукового парку» відбулась 2 червня.

Дякуємо дуже спікеру за безліч корисних порад про розвиток сили характеру, способи реагування на навколишні обставини, корисний досвід, який ми можемо отримати від різних ситуацій, а також різні методики розвитку внутрішньої стійкості.
До зустрічі на наступних заходах Бізнес-школи!

12 травня відбулась пленарна лекція «Самоменеджмент: як управляти власним ресурсом у стресових ситуаціях» для учасників Бізнес-школи КНУ «Наукового парку».

Дякуємо Роксолані Кравчук (засновниця Open Mindfulness, СЕО Kravchuk Development, консультант з особистісного та організаційного розвитку, майндфулнес-тренер, колумніст) за унікальну лекцію, потужну енергетику та безліч корисних порад для учасників. Вдячні Генеральному директору Корпорації «Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка» Сергію Лущику за підтримку Бізнес-школи, та працюємо над втіленням нових інноваційних проектів разом з «Науковим парком».

17 лютого відбулось чергове заняття Бізнес-школи КНУ "Наукового парку"!

Цього разу Андрій Семеніхін (маркетолог, веб-дизайнер, працював асистентом з маркетингу в «Indigo Books and Music») провів неймовірний воркшоп «Основи маркетингу з-за океану». Протягом заняття була як лекційна частина, де учасники мали змогу познайомитись з основними методиками маркетингового аналізу ринку: SWOT аналіз, PEST аналіз, різні види сегментації клієнтів, так і практична частина, де студенти одразу, працюючи в командах, освоювали на конкретних кейсах всі вивчені методики.

Щиро дякуємо спікеру за змістовне заняття!

5 лютого відбувся воркшоп "Human Resources" для студентів Бізнес-школи КНУ "Наукового парку"!

Впродовж заняття учасники у новостворених командах обговорювали свої сильні та слабкі сторони, як їх використати для розвитку проєкту, для чого потрібні цінності компаніям та де знаходити найголовнішу мету для конкретного проєкту.
Дякуємо САО Бізнес-школи КНУ Вікторії Степаненко та всій команді організаторів за безліч цікавої інформації та цінних думок.

До зустрічі на заняттях!