6 та 7 березня у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся українсько-німецький форум «Освіта, наука, інновації в університетах: актуальні виклики». Організаторами форуму є Міністерство освіти і науки України та Федеральне міністерство освіти і наукових досліджень Німеччини.

Метою Форуму є налагодження тісного співробітництва між МОН України та Федеральним міністерством освіти і наукових досліджень Німеччини (BMBF), між Спілкою ректорів України та HRK (German Rector's Conference), між вищими навчальними закладами України та університетами Німеччини у сфері освітянських програм, наукових досліджень та інновацій в університетах, налагодження академічної мобільності студентів, викладачів, науковців.

На пленарному засіданні Форуму виступили: міністр освіти і науки України С. М. Квіт, заступник міністра освіти і науки М. В. Стріха, ректор КНУ академік Л. В. Губерський, директор відділу зі співраці з країнами Східної Європи Федерального міністерства освіти і наукових досліджень Німеччини М. Шліхт. Після пленарного засідання робота продовжилася в секціях. Учасники Форуму обговорили питання забезпечення якості освіти, інтернаціоналізації вищої освіти та успішні моделі комерціалізації наукових досліджень у вишах.

З доповіддю «Формування інноваційної інфраструктури в класичному університеті дослідницького типу» на секційному засіданні виступив Чернюк Віталій Іванович Генеральний директор Корпорації «Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка». Він розповів про діяльність Наукового парку університету. На сьогоднішній інноваційна структура Університету включає:
- Науковий парк;
- Управління міжнародного співробітництва та інноваційної діяльності;
- Центр трансферу технологій;
- Студентський бізнес-інкубатор «Шевченків університет»;
- 10 науково-навчальних центрів;
- 16 високотехнологічних центрів;
- 66 науково-дослідницьких лабораторій;
- українсько-французька лабораторія молекулярної хімії;
- українсько-німецький науково-навчальний центр нанобіотехнологій;
- міжнародна віртуальна лабораторія з розвитку детекторних систем для експериментів в фізиці високих енергій на прискорювачах заряджених частинок;
- національний контактний пункт програми «Горизонт 2020».
Створена інноваційна інфраструктура Наукового парку зможе забезпечити повний інноваційний цикл – від генерації ідеї до комерційно успішного високотехнологічного продукту, закладе основи для розвитку інновацій в Україні та сформує новітню якісну інфраструктуру для розвитку високотехнологічного та інтелектуального бізнесу

Основні завдання інвестиційного проекту:
1. Створення сприятливих стартових умов для вчених, аспірантів, студентів та випускників Університету, що планують відкрити свої start-up чи spin-off компанії та зайнятись підприємницькою діяльністю в сфері високих технологій.
2. Створення сприятливого середовища для вже існуючих малих та середніх інноваційних компаній, а також start-up компаній, що зацікавлені у взаємовигідному співробітництві з Науковим парком з метою використання його кадрового та наукового потенціалу.

Інфраструктура Наукового парку забезпечить умови для створення і ефективної трансформації наукових досягнень, винаходів, інновацій у технології та перетворення цих технологій у комерційний продукт. Якщо така інфраструктура орієнтована на високі технології, то вона стає одним з ключових інструментів економічного і соціального розвитку країни.

Науковий парк, як інноваційний об’єкт, який забезпечує високу концентрацію інноваційного потенціалу, має сприяти структурним змінам регіональної та національної економік, збільшуючи частку інноваційної продукції з підвищеною доданою вартістю. Це дозволить створити робочі місця з більш високою оплатою праці і більш високою мотивацією працівників, спрямованих на створення та використання у бізнесі нових знань і технологій, що в кінцевому рахунку призводить до підвищення рівня життя населення.
На даний момент в Науковому парку створені та функціонують чотири центри, а саме:
1) Центр маркетингу науково-дослідних розробок:
- повний комплекс маркетингового консалтингу,
- визначення потенційних споживачів і формування клієнтської бази,
- визначення потенційних партнерів для науково-технічної кооперації,
- розробка стратегії просування;
2) Центр підтримки інноваційного підприємництва:
- розробка бізнес-планів за всіма стандартами,
- розробка техніко-економічних обґрунтувань,
- повний комплекс інвестиційного консалтингу,
- пошук джерел фінансування на всіх етапах реалізації проекту;
3) Центр міжкультурної фахової комунікації та гармонізації термінології:
- укладання та актуалізація одно-, дво- або багатомовних глосаріїв термінів та термінологічних баз даних,
- лінгвістичний консалтинг та фаховий коучінг перекладу,
- науково-технічний та юридичний переклад;
4) Центр фахового аудиту освітньої та науково-дослідницької діяльності:
- надання послуг щодо технічної та фахової експертизи щодо запобігання та виявлення академічного плагіату в наукових роботах наукових, науково-педагогічних, педагогічних, інших працівників і здобувачів вищої освіти.

Створення інноваційної інфраструктури для Наукового парку забезпечить підвищення авторитету Університету в Україні, підтвердить його міжнародне визнання та репутацію у світовому науковому та академічному співтоваристві як сучасного класичного дослідницького навчального закладу.

 

06135302

06135410

KNU 5288

З 9 по 13 лютого 2015 року в місті Відень (Австрія) пройшов семінар з науково-дослідної та інноваційної політики. Захід був організований австрійським Центром соціальних інновацій в рамках проекту «IncoNet EaP-project» (‘STI International Cooperation Network for Eastern Partnership Countries’. Київський університет представив генеральний директор Наукового парку Чернюк Віталій Іванович.

У семінарі взяли участь експерти з наукової, науково-дослідної та інноваційної політики з Австрії, Німеччини, Естонії, Португалії, України, Чехії, Казахстану, Узбекистану, Киргизстану та Таджикистану. Захід був спрямований на інформування та обмін досвідом з ключових тематик науково-дослідної та інноваційної політики, таких як парадигми науково-технічної та інноваційної політики, інструменти і програми підтримки інновацій, необхідні міри для забезпечення розвитку інновацій та інші.

Проект «IncoNet EaP-project» орієнтований на підтримку розвитку діалогу з питань науки, технологій та інновацій між країнами-членами Європейського союзу, країнами, що отримали асоційоване членство, та країнами Центральної Азії. Його метою є визначення заходів і зацікавлених сторін для виконання інноваційних пілотних проектів зі зміцнення координації та ефективності окремих дій в сфері інновацій. Більш детальну інформацію про проект можна знайти на сайті http://www.inco-ca.net/

Організатор семінару Австрійський Центр соціальних інновацій є неприбутковою соціальною науково-дослідною організацією, яка виконує велику кількість національних, європейських та міжнародних проектів. Даний центр досліджує звідки з’являються в світі інновації, як інноваційні підходи можуть бути реалізовані в різних областях політики для здійснення позитивних змін. Він має довгий послужний список з оцінки освіти, досліджень та інновацій у відповідних програмах і є учасником Австрійської платформи з оцінки науково-дослідної та технологічної політики. Більш детальну інформацію про проект можна знайти на сайті https://www.zsi.at/en/

Зміст семінару:

1. Теоретичні основи науково-дослідної та інноваційної політики. Інструменти і програми з підтримки інновацій. Парадигми науково-дослідної та інноваційної політики.

Модератор - Mr. Klaus Schuch (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Director of the Centre for Social Innovation, Austria.

2. Забезпечення розвитку інновацій.

Модератор – Mr. Wolfgang Polt (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Director of the Institute for Economic and Innovation Research of JOANNEUM RESEARCH (http://www.joanneum.at/en/policies.html)

3. Наукова, технологічна та інноваційна політика.

Модератор – Mr. Mark Sellenthin (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Prof. of the University of Applied Sciences Koblenz, Germany.

4. Трансфер технологій і інтелектуальна власність.

Модератор – Mr. Nuno Goncalves (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Consultant at Sociedade Portuguesa de Inovacao, Portugal.

5. Оцінка ефективності науково-дослідної організації та інструменти конкурентоспроможності для управління розвитком наукових досліджень.

Модератор – Ms. Ulle Must (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Head of the Department of International Research Cooperation in Estonian Research Council.

6. Міжнародне співробітництво в сфері науки, технологій та інновацій.

Модератор – Mr. Manfred Horvat (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Prof. at the Vienna University of Technology. Він очолює наглядову раду з питань міжнародного співробітництва програми Горизонт 2020, а також є членом наглядової ради програми Горизонт 2020 за такими напрямами: the Marie Sklodowska-Curie Actions and for Spreading of Excellence and Widening Participation. Більш детальну інформацію можна знайти на сайті http://www.manfredhorvart.at

7. Форсайт як інструмент наукової, технологічної та інноваційної політики.

Модератор – Mr. Matthias Weber (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), Head of Research, Technology and Innovation Policy at the Austrian Institute of Technology.

 

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/01_BMWFW.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/02_EFP_Publikation_V4_WEBER.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/03_HORVAT_International_Cooperation_in_STI_February2015.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/04_IncoNet_CA_9_2_2015_POLT_Presentation.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/05IncoNet_CA_12_2_2015_POLT_Presentation.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/06_INCO-NET_CA_Vienna_12022015_UM_Part_1_without_literature_review.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/07_INCO-NET_CA_Vienna_12022015_UM_Part_3_REV.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/08_IncoNet-CA_-_Policy_Instruments_for_Technology_Transfer_and_IPR_Frameworks_110215.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/09_link_list_bmwfw.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/10_Must_part_2.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/11Outline_ZSI_Training_Foresight_February_2015.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/12_Schuch_Foundations_of_STI_policy.pdf{/aridoc}

{aridoc engine="google" width="100%" height="650"}images/2015/02/24/13_Sellenthin_STI_Policy_Mix.pdf{/aridoc}

 

 

 

Хто може навчатися?

Діючі помічники народних депутатів, активісти громадських організацій та студенти вищих навчальних закладів та всі бажаючі.

Де буде відбуватися навчання?

Київський національний університет імені Тараса Шевченка (м. Київ, вул. Володимирська 60)

Які питання будуть розглядатися на навчанні?

Документальне забезпечення діяльності народного депутата України, робота з депутатськими запитами та зверненнями, законопроектна робота, співпраця із ЗМІ та робота в соціальних мережах, організація роботи громадської приймальні народного депутата, створення міжфраційних депутатських об’єднань тощо.

Що отримає учасник навчального семінару?

Практичні поради щодо організації професійної роботи на посаді помічника-консультанта народного депутата України, методичні матеріали та зразки документів для використання у роботі.

Час проведення?

Навчання груп буде відбуватися за результатами попередньої реєстрації (не більше 10 чоловік у групі)

Скільки?

Вартість навчального семінару становить 500 гривень

На сьогоднішній день у Верховній Раді працює 420 народних депутатів, і кожен з них має право мати 31 помічника (з них 4 помічника на державній службі)

Всього потрібно депутатам 13020 помічників.

Зареєструйтеся на навчання!

Контакти:

+38 050 011 8902, +38 098 720 7531, +38 093 118 2179

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

17 грудня 2014 року відбулося засідання Вченої ради Київського національного університету імені Тараса Шевченка, на якому генеральний директор Корпорації "Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка" Чернюк Віталій Іванович відзвітувався про фінансово-господаську діяльність Наукового парку у 2014 році та представив Програму інноваційного розвитку Наукового парку на період до 2020 року.

Варто зазначити, що сума договорів Наукового парку в порівнянні з попереднім періодом виросла в три рази. У найближчій перспективі планується створення на базі Наукового парку студентського бізнес-інкубатору. 

Це надасть можливість найбільш активній молоді долучатися до розвитку науки в Університеті.

vchena rada -01

rertor

Відбулися позачергові Збори Засновників Корпорації «Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка»

3 грудня 2014 року відбулися позачергові Загальні збори Засновників Корпорації «Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка» (далі – Науковий парк). Генеральний директор Наукового парку Віталій Іванович Чернюк доповів про поточний стан справ та виконання протокольних рішень попередніх Загальних зборів Засновників Наукового парку від 15 квітня 2014 року. В ході проведення засідання також були розглянуті та затверджені зміни до Статуту і Засновницького договору Наукового парку.