Центр підтримки та розвитку інноваційного підприємництва «Каліфорнія в Україні» (далі - Центр) розпочав прийом заяв на участь в першому пілотному наборі на безкоштовну інкубаційну програму. Учасниками можуть стати стартап-команди на етапі валідації своїх ідей, що прагнуть проявити себе в сфері інноваційного підприємництва. Старт навчання заплановано на 11 травня поточного року.

Центр створено на базі Наукової бібліотеки імені Михайла Максимовича (головний корпус бібліотеки, вул. Володимирська, 58). Для подачі заявки необхідно відзняти коротке відео (до 1 хв.) про свій проект, опублікувати його на YouTube та надіслати посилання на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Відбір учасників буде відбуватись прозоро, шляхом відкритого голосування, на засіданні Ради директорів Центру, до складу якої увійшли керівник Наукового парку КНУ Віталій Чернюк, директор Наукової бібліотеки ім. М. Максимовича Олег Сербін, інвестор з Каліфорнії (США) Ігор Шойфот, співголова банківського комітету Американської торгової палати Тарас Кириченко, співвласник «Е-КОМ» і ІТ-підприємець Захар Дегтяр та засновник агентства «Karabas.com» Максим Плахтій.

Перевага буде надаватись молодим людям, у яких є інноваційні ідеї і бажання створювати власний бізнес. Програма акселерації розрахована на 6 місяців. В Центрі будуть проводитись безкоштовні, навчальні заняття за програмами відомих американських бізнес-інкубаторів: «Y Combinator», «Tech Stars», «500startups» та інших. Кожне заняття буде проводитись під керівництвом провідних бізнес-тренерів з роз’ясненнями всіх деталей. Друга частина програми включає лекції успішних підприємців з чіткими інструкціями про деталі ведення бізнесу. І третя частина – бізнес-кейси.

На сьогодні, резидентами Центру «Каліфорнія в Україні» вже стали кращі випускники першої стартап школи, які наприкінці минулого року успішно пройшли курс навчання в бізнес-інкубаторі SBI. Наразі вже розпочалось безкоштовне навчання в другій стартап школі, що розташована в аудиторії 104 Інформаційно-обчислювального центру КНУ (факультет кібернетики).
Скористайтеся можливістю відкрити себе для світу!

DSC 745129 березня 2016 року на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулося спільне засідання Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва, Київського національного університету імені Тараса Шевченко та Корпорації «Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка» (далі – Науковий парк) щодо інноваційних проектів та розробок, що можуть бути впроваджені в міське господарство столиці.

Основною метою проведення заходу було налагодження діалогу між розробниками Університету, співзасновників Наукового парку та міською владою, бізнесом.

Науковий парк створює в нашому університеті так звану єдину платформу для спілкування з бізнесом, метою якої є обмін інформацією та налагодження контактів між винахідниками та представниками підприємств-виробників. Тобто, планується створити такий собі ланцюг трансферу знань в технології за принципом партнерства з кінцевими замовниками – комерційними компаніями.

В рамках заходу всі учасники оглянули виставкову експозицію проектів та розробок Київського національного університету імені Тараса Шевченка та його партнерів, співзасновників Наукового парку, а також короткі презентації від всіх засновників Наукового парку. Під час проведення заходу нашим науковцям буде надана можливість провести персональні переговори з учасниками Ради директорів щодо впровадження наукових розробок та використання наукового потенціалу факультетів та інститутів для вирішення питань в різних сферах соціально-економічного розвитку м. Києва.

Під час огляду виставки увагу мера Києва привернули розробки, направлені на покращення комунальної сфери, зокрема «Саджанці декоративних та плодово-ягідних культур із закритою кореневою системою», «Методи очищення та визначення якості питної води»; інфраструктурні проекти – «Комплексний географічний атлас м. Києва», «Створення геоінформаційної системи м. Києва (ГІС)», «Система GPS моніторингу, диспетчеризації і контролю витрат палива «Інспектор»; екологічні проекти – «Утилізація автошин в електромагнітному полі», «Пектинопрофілактика як засіб попередження дії забруднювачів довкілля на населення міста Києва»; фізико-технічні проекти – «Малогабаритна голографічна установка для визначення залишкових напружень у деталях і вузлах металевих конструкцій», «Створення лазерного віброметра для безконтактного вимірювання технічних вібрацій та акустичних сигналів віддалених об'єктів та механізмів». Огляд виставкової експозиції викликав не аби яку дискусію, яка продовжилася під час засідання Ради директорів.

Відкрив засідання та виступив модератором заходу Ректор Університету, академік НАН України, Губерський Леонід Васильович. Він наголосив що в Університеті працюють 2100 кандидатів наук, біля 600 докторів наук – цей науковий потенціал активно працює на вирішення наукоємних проблем, необхідних для реалізації нагальних потреб держави. Також він зазначив, що в Університеті напрацьовано багато проектів у сфері енергоефективності та використання альтернативних джерел енергії, розробки в галузях АПК, медицини тощо.

30144820Голова КМДА Кличко Віталій Володимирович привітав учасників Ради директорів та у свою чергу відмітив, що нам всім потрібно використовувати інноваційні технології задля розвитку нашої столиці. На виставці в університеті було презентовано багато цікавих проектів, які потрібно реалізовувати. Міський голова поставив завдання керівникам департаментів КМДА щодо створення умов для реалізації потенціалу Університету та всього Наукового парку.

Голова Ради директорів, Генеральний директор ДП ВО «Київприлад» Олександ Володимирович Осадчий зауважив, що проведення Ради директорів на базі провідних університетів м. Києва стає доброю традицією. Він наголосив, що його, як спеціаліста з аерокосмічної сфери, дуже зацікавила розробка Університету зі створення лазерного віброметру, який можна використовувати для аналізу стану ракетоносіїв, що виготовляються в Україні.

З актуальними пропозиціями виступив Зімін Сергій Георгійович, Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців, який наголосив, що в державі є нагальна потреба в розвитку та розробках в галузі інформаційних технологій. Також він відмітив проекти з утилізації автошин в електромагнітному полі та методів очищення і визначення якості питної води.

Належна увага була приділена розробкам установ-співзасновників Наукового парку, зокрема: Національному університету харчових технологій, Інституту органічної хімії НАН України, Інституту біохімії ім. О.В. Палладіна НАН України, Інституту проблем матеріалознавства ім. І.М. Францевича. Всі представники мали можливість представити свої основні розробки.

Від Київського національного університету імені Тараса Шевченка виступав Проректор з наукової роботи, Мартинюк Віктор Семенович, він зазначив, що Університет має багато розробок відповідно до пріоритетних галузей економіки держави, а саме: медико-біологічна галузь, розвиток інфраструктури, екологія та енергозберігаючі технології, інформаційні технології. Крім того, Університет може надавати послуги у соціо-гуманітарній сфері та експертні висновки.

На раду директорів було запрошено заступника начальника управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Міністерства освіти і науки, національного координатора національних контактних пунктів РП ЄС «Горизонт 2020», Шаповал С.С., яка зробила коротке повідомлення про можливості залучення коштів Європейського Союзу для реалізації наукових розробок та розвитку малого та середнього підприємництва.

Рівень зацікавленості науковими розробками Університету відобразився в жвавій дискусії під час обговорення та підведення підсумків результатів засідання Ради директорів.

Від Національної академії наук України виступив Наумовець Антон Григорович, Перший віце-президент НАН України, він наголосив на необхідності тісного контакту між наукою та освітою. Це допоможе привернути увагу влади до важливості впровадження інноваційних розробок в промисловість. Він також зазначив що треба переходити від слів до діла, не декларувати, а дійсно створювати сприятливий інноваційний клімат.

Від Університету виступив завідувач кафедри геофізики, професор, доктор геологічних наук, Вижва Сергій Андрійович, він зазначив що Університет має бюджетне фінансування, яке може бути спрямоване на вирішення конкретних задач, які ставлять перед нами виробники. Крім того, Університет має бути зацікавлений в інформації щодо необхідних компетенцій випускників Університету для ефективної роботи на підприємствах нашої держави.

Проректор Університету Мартинюк В.С. продовжив цю тему, наголошуючи на адресній підготовці фахівців найвищої кваліфікації, зокрема докторів філософії. Він запропонував керівникам підприємств налагодити співпрацю з Університетом з цього питання.

Зі сторони управляння житлово-комунального господарства м. Києва було зазначено, що, нажаль, з бюджету міста не можуть бути витрачені кошти на доведення наукових розробок до промислових зразків. «Нас цікавить кінцевий, сертифікований продукт, який може буди представлений на тендер» - зазначили у відомстві. Було запропоновано Науковому парку працювати «від ідеї до зразку», а далі Університет може розраховувати на допомогу щодо впровадження розробки у серійне виробництво.

Голова Ради директорів Шевченківського району м. Києва, Голова правління ПАТ НВК «Київський завод автоматики ім. Петровського», Маляров Сергій Прокопович зауважив, що такі зібрання вельми необхідні, але нам потрібно використовувати нову модель в іншому форматі, зокрема виконувати замовлення на виготовлення промислових зразків, але за умов наявних ринків збуту для них, можливостей виходу на європейські ринки, наявності постійних і масштабних замовлень.

Майко Віталій Іванович, Президент Київської міської асоціації промисловості, будівництва транспорту та зв’язку Асоціації «Київ» зазначив, що є більше 10 напрямків в українській науці, які випереджають досягнення європейських колег.

Під час проведення засідання Ради директорів було підписано Меморандум про співпрацю щодо реалізації спільних інноваційних проектів між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), Радою директорів підприємств, установ і організацій міста Києва при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та Київським національним університетом імені Тараса Шевченка.

Сторони в межах компетенції висловили намір розвивати довготермінові та всебічні зв’язки у сфері економічної та науково-інноваційної діяльності на принципах взаємної вигоди та взаєморозуміння.

HHlDllY2AaM18 лютого в Науковій бібліотеці імені М.Максимовича відбулася справді історична подія - перша «Битва Університетів», унікальний захід бізнес формату, метою якого став пошук перспективних студентських стартапів і бізнес-ідей.

«Битва Університетів» була організована інвестиційною платформою Startup.Network, бізнес-інкубаторами Наукового парку «Київський національний університет імені Тараса Шевченка» та Наукового парку «Київська політехніка». Медіа-партнером події виступив "Перший діловий телеканал". В ході заходу, який пройшов у форматі стартап-батла, за цінні подарунки від партнерів, увагу з боку інвесторів і перші інвестиції змагалися два провідних ВНЗ нашої країни: Київський національний університет імені Тараса Шевченка та Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». Студенти і випускники цих вишів представили експертній раді і гостями заходу 10 цікавих і амбітних стартапів.

Від кожного навчального закладу були представлені по 5 проектів, авторами яких є студенти цих вишів. «Битва університетів» пройшла в форматі 3-х хвилинних пітчей (коротких виступів), після яких протягом ще 5-ти хвилин експерти ставили запитання і давали цінні поради молодим підприємцям.

Честь Київського національного університету імені Тараса Шевченка представляли такі проекти:

  • «VRnet»– компанія, яка допомагає клієнтам переглядати дизайн будинку за допомогою віртуальної реальності. Проект дозволяє побувати в ще недобудованому об’єкті, перебуваючи за тисячі кілометрів від нього. Потенційними споживачами є дизайнери, архітектори, забудовники.
  • «ChallengeCore» - альтернативна соціальна мережа, в якій кожен може поділитися своїми досягненнями і позмагатися з передплатниками.
  • «Forest Dungeon» - екшн-табір активного відпочинку для молоді з проживанням в містечку на деревах. Суть стартапу – організація походів, квестів і фестивалів, основна аудиторія яких – студентство.
  • БУКі – репетиторська компанія, перший офіційний стартап КНУ.
  • «UA – Robotics» - проект зі створення роботів та проведення курсів з робототехніки.

Абсолютно всі університетські колективи успішно виступили і змогли зацікавити інвесторів. Вже йдуть переговори по залученню інвестицій. Слід зауважити, що колективи нашого університету у ході батлу отримали цінні

подарунки від партнерів заходу. Зокрема команда "VRnet" здобула приз від компанії "Prima Veritas" - сертифікат на 3 тисячі гривень, а перший стартап-проект КНУ "БУКі" отримав сертифікат на суму 2 тисячі гривень на фото і відео-зйомку від компанії "Frame Rental". Також Бізнес Школа «Крок», нагородила всіх членів команди "UA-Robotics", як авторів найкращої ідеї, сертифікатом на безкоштовне навчання за програмою StartUp Basic. Не зважаючи на те, що стартап-батл носив назву «Битва Університетів», атмосфера на заході була мирна і позитивна. А головне, що вдалося в цей вечір - це об'єднати зусилля двох провідних навчальних закладів країни на шляху до розвитку інвестиційного підприємництва в університетському середовищі і поділитися один з одним безцінним досвідом. Цікаво, що колеги із бізнес-школи КПІ «Sikorsky Challenge» здійснили символічний подарунок - подарували сертифікати на навчання у їхній стартап школі всім командам, що представляли КНУ імені Тараса Шевченка.

Також під час заходу було проведене скайп-включення з Ігорем Шойфотом, інвестором з Кремнієвої долини, який разом з організаторами «Битви Университетів» анонсував відкриття навесні поточного року на базі Наукової бібліотеки імені Михайла Максимовича центру підтримки та розвитку інноваційного підприємництва «California in Ukraine».

BQ5JsVecP90

image1

PPIkaXB153g

uHzeSlBSRBw

wcI8XazFFg4

17 грудня 2015 року в коворкінгу SBI відбулася церемонія першого випуску із бізнес-школи студентів, які пройшли навчання за інкубаційною програмою StartUpStart.
Навчання в бізнес школі SBI проходило із застосуванням технології «Business Model Canvas» за інкубаційною програмою «StartUpStart», мета якої - пройти повний цикл роботи над проектом свого стартапу: від бізнес-ідеї до початку реалізації бізнес-плану.

У результаті проходження навчальної програми Start UpStart учасники бізнес-школи SBI отримали необхідні знання та навички з:

• розробки моделі монетизації своєї бізнес-ідеї та перевірки цієї моделі на життєздатність;
• оцінки ефективності побудови свого бізнесу за допомогою розробленої фінансової моделі;
• планування розвитку свого бізнесу;
• проведення короткої та ефективної презентації бізнес-ідеї та бізнес-плану будь-яким зацікавленим особам.

Координатором, консультантом і головним наставником роботи бізнес-школи став Вадим Горенко, стартап- консультант і бізнес-тренер, що спеціалізується на розвитку підприємницьких та менеджерських навичок у засновників стартапів і підприємців малого бізнесу.

Захід відбувся в атмосфері неформального спілкування, в ході якого організатори бізнес-школи, зокрема Тарас Деркач (координатор бізнес-школи) і Віталій Чернюк (генеральний директор Наукового парку) обговорили підсумки роботи і дали настанови на майбутнє молодим стартаперам.

Зазначимо, що три найкращі команди за підсумками навчання здобули можливість взяти безкоштовну участь у конкурсі «Битва стартапів» і спробувати свої сили у презентації своїх ідей потенційним інвесторам.

Найкращими стартап-проектами бізнес-школи стали:

«VRnet»– компанія, яка допомагає клієнтам переглядати дизайн будинку за допомогою віртуальної реальності. Проект дозволить побувати в ще недобудованому об’єкті, перебуваючи за тисячі кілометрів від нього.

«ChallengeCore» - альтернативна соціальна мережа, в якій кожен може поділитися своїми досягненнями і позмагатися з передплатниками.

«Forest Dungeon» - екшн-табір активного відпочинку для молоді з проживанням в містечку на деревах.
На церемонії випуску із бізнес-школи були присутні як зареєстровані учасники, так і вільні слухачі, які відвідували впродовж навчання цікаві лекції і майстер-класи.

Зазначимо, що наступний набір в бізнес-школу відбудеться у лютому, а вже в березні школа розпочне свою роботу.

За детальною інформацією звертатися:
Микита Черепанов, PR-спеціаліст StartUp Business Incubator KNU
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

sbiiivyp 2015 1240

Науковий парк «Київський університет імені Тараса Шевченка» оголошує конкурс на розробку концепції та проведення Фестивалю інноваційних проектів.

I. Конкурсні роботи повинні містити:
1. Назву фестивалю, що повинна асоціюватися з КНУ та може бути іменною – за іменем відомого винахідника, випускника КНУ (більше про випускників можна дізнатися в енциклопедії університету: http://eu.univ.kiev.ua)
2. Концепцію фестивалю.
3. Форми участі, карту партнерів та інформаційних спонсорів.
4. Стратегію розвитку фестивалю на 3-5 років (зокрема стратегічний план брендингу фестивалю).

Враховуйте, що найближчим конкурентом фестивалю КНУ є Конкурс стартапів "Sikorsky Challenge 2015" (http://startup.kpi.ua/sc2015/ua). Конкурентний проект коворкінгу можна побачити тут: http://vk.com/belka_space_kpi

II. Умови участі в конкурсі:
У конкурсі можуть брати участь студенти Київського національного університету імені Тараса Шевченка всіх факультетів та освітньо-кваліфікаційних рівнів. Допускаються групові роботи.

Конкурсні заявки приймаються до 30 січня 2016 року за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

III. Конкурс проводиться в два етапи:

1. На першому етапі конкурсанти подають проекти у вигляді опису, презентації чи схеми (до 30 січня 2016). Вимоги до опису: безумовне дотримання змістових елементів (див. пункт 1); обґрунтування назви Фестивалю, концепції; розробка сценарію фестивалю (форми і етапи участі, потенційні спонсори, інформаційні спонсори тощо); обґрунтування стратегічно важливих напрямів розвитку фестивалю. Обсяг текстової частини - від 5 до 7 сторінок (А4, Times New Roman, 14 кегль, одинарний інтервал), але не більше 20 тисяч символів з пробілами. Проект супроводжується довідкою про автора/авторів: ПІБ, місце навчання (інститут/факультет, спеціальність, курс, група), контактні дані: мобільний телефон, електронна пошта, соціальні мережі.

2. На другому етапі учасники, що пройшли перший етап, готують презентацію у Power Point (не більше 15 слайдів із озвученням та відео рекламно-презентаційного характеру про Фестиваль). Роботи подаються до 28 лютого 2016 року. За підсумками другого етапу визначається переможець.

Переможець конкурсу отримує можливість реалізувати проект за підтримки Наукового парку.

Для учасників з Інституту журналістики (спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю») проект може зараховуватися як бакалаврський мінімум чи подаватися на захист як випускна кваліфікаційна робота – за погодженням з кафедрою (якщо проект буде реалізований або знаходитиметься в стані реалізації та матиме підтвердження про впровадження від Замовника).

IV. Склад журі конкурсу

Голова журі:
Мартинюк Віктор Семенович – проректор з наукової роботи КНУ

Члени журі:

1. Чернюк Віталій Іванович – генеральний директор наукового парку «Київський університет імені Тараса Шевченка».
2. Толстанова Ганна Миколаївна – начальник Науково-дослідної частини.
3. Петруняк Василь Дмитрович – в.о. голови Ради молодих вчених.
4. Корнєєв Віталій Михайлович – заступник директора з наукової роботи Інституту журналістики.
5. Ковтун Тетяна Валентинівна – доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
6. Шмига Юлія Іванівна – доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

Науковий парк КНУ чекає на ваші ідеї!

Центр комунікацій